Beleef de prachtige onderwaterwereld, waar u ook duikt

Vullen op de Groene Heuvels.

Bij onze club kan er gevuld worden, gedurende openingstijden is er iemand aanwezig om jouw cilinder te vullen. Prijzen zijn voor leden met een vulkaart zeer goedkoop. Zonder ledenkaart gelden de volgende prijzen:

7 liter

€ 4,-

10 liter

€ 5,-

15 liter

€ 6,-

Vulkaart voor leden (467 x 100 liter)

€ 75,-

Dubbel 7

€ 7,-

Dubbel 10

€ 9,-

We vullen tot 220 Bar, dat betekent na afkoeling ca 205 bar. Buiten de openingstijden kunt u altijd contact op nemen of iemand in de gelegenheid is te vullen. Vaak vullen we ook in de wintertijd voor het zwembad en is er iemand aanwezig. Dus informeer even.

Bij leden kijken we wat zit er nog aan druk in de fles. Bijvoorbeeld: 10 liter fles, 80 bar, 200-80 bar = 120 bar ofwel 1200 liter lucht, Dan strepen we van de 467 vakjes er 12 af.

De compressor heeft in september '23 een complete revisie en service beurt gehad en is weer 100% goedgekeurd voor gebruik. Certificaat aanwezig.

LET ER OP, uw cilinder dient een juiste keuringsdatum te hebben!! Anders mogen wij uw cilinder niet vullen