Beleef de prachtige onderwaterwereld, waar u ook duikt

Zoekt u een duikvereniging of club om gezamenlijk of met een buddy te duiken, u verder te ontwikkelen of gewoon voor de ontspanning, welkom. Het clubhuis is niet groot, 40m2, maar van alle gemakken voorzien en prachtig aan het water gelegen.

U vindt het clubhuis op de Groene Heuvels aan de Fycarystraat te Bergharen. Let op, niet op het vakantiepark! Rijd door de slagbomen en gelijk naar links. Daar staat een hekwerk en ziet u ons clubhuis door de bomen aan u rechterhand. Op de heuvel, het heet op de plattegrond "het Overzicht"

Bij onze club is iedereen welkom, ongeacht welke duikorganisatie en of brevettering. Het enige wat wij hoog in het vaandel hebben staan is veiligheid en ongedwongenheid. We helpen elkaar waar het kan en doen alles om jouw plezier in het duiken te vergroten en als het kan, je kennis te verbreden en te versterken. We zijn vanaf 1 juni tot en met 31 oktober op de Groene Heuvels, contributie is € 120,- per jaar voor 18+ en 60 tot 18 jaar. Dit is incl. gebruik zwembad voor 7 maanden.

Vindt u het leuk om eens te komen kijken,welkom op de Groene Heuvels of in het zwembad.

Openingstijden van ons clubhuis of zoals wij het noemen ons Honk:

- iedere vrijdagavond van 19.30 tot ca 22.00 uur

- iedere zaterdag en zondag van 10.00 tot 14.00 uur en als het gezellig en druk is langer.

Op het Honk is het gezellig vertoeven, onder genot van een kop koffie of wat fris en ja, na  het duiken een biertje. Mooie verhalen wat we gezien hebben onderwater of waar we (weer) op vakantie gaan of net van terug zijn. Maar is het minder weer, kunnen we binnen ook nog zitten.

Vanaf 3 november verhuizen we weer naar het zwembad. (de Plons, Houtduiflaan 3 te Beuningen) Daar vind u ons vanaf ca 21.00 tot ca 23.45. "Watertijd"  van 21.30 tot 22.30. Daarna een drankje uit eigen koelkast. Dus altijd ff gezellig na kletsen.

Uiteraard hebben wij een bestuur, zonder deze geweldige mensen zou de club niet bestaan. Mocht je iets willen weten, zij zijn altijd bereid je verder te helpen. De volgende leden zijn dit en verder wat zij voor de club doen:

Lukas van der Staak     Algemeen bestuurslid / Opleidingen

André van der Niet       Secretaris / Honk / Sociale Media