Beleef de prachtige onderwaterwereld, waar u ook duikt

Samenwerking

Wij werken als duikclub veel samen met personeelsverenigingen en of organisaties, onder andere de Radboud, C.W.Z., Doen en Co, Gift Nation en Tintelingen.

Het is een unieke samenwerking waarbij wij als club onze staf aanbieden om opleidingen te verzorgen, introducties en of workshops. Andersom maken wij weer gebruik van hun kennis en ervaring op hun specifieke gebied.

Maar samen zorgen we ervoor dat ook hun personeelsleden of cliënten bij ons terecht kunnen voor een unieke ervaring.

Andere bedrijven die ook bij ons hun personeel kennis willen maken met het duiken of een cursus willen aanbieden, zijn van harte welkom. Dit kan in de vorm van een persoonlijke ervaring of een workshop voor meerdere mensen.